Emag

Dialog la Oficiul pentru Plasarea Forţei de muncă

Bună ziua, vreau şi eu un loc de muncă..                                                                                                     
  - Avem ceva foarte bine plătit, dar e mult de lucru.                                                                                          
  - Nu, mulţumesc. Dacă am bani, îi dau pe băutură.                                                                                             
  - Atunci, avem un loc în care nu prea aveţi de muncă, dar e prost       
  plătit..                                                                 
  - Nu, pentru că dacă am timp, fac rost de bani şi îi dau pe băutură. Nu 
  aveţi ceva unde să muncesc toata ziua şi să fiu prost plătit ?           
  - Îmi pare rău, dar nu aveţi studii superioare...                       
                                                          
  Angajaţii unei companii multinaţionale sunt întrebaţi ce vor face cu     
  banii din prima de Crăciun.

Elveţianul: Din banii de primă îmi cumpăr o barcă.                                                                                        
  Reporterul: Şi cu restul?                                                                                                            
  Elveţianul: Şi cu restul îmi renovez faţada casei.                       

  Englezul: Din banii de primă îmi cumpăr o maşină sport.                                                                                   
  Reporterul: Şi cu restul?                                                                                                              
  Englezul: Şi cu restul mă duc într-o excursie în Africa .  
                                                                       
  Românul: Din banii de primă îmi cumpăr un pulover.                                                                                      
  Reporterul: Şi cu restul?                                                                                                       
  Românul: Restul mi-l dă mama.         

Niciun comentariu: