Emag

Am vrea si noi la ei...

Un african, tocmai recunoscut ca azilant in Germania, se plimba mandru
pe strazile noului sau oras.
El se adreseaza primului intalnit, spunandu-i:"Multumesc, draga
germanule, va multumesc ca m-ati primit in tara voastra minunata, ca
mi-ati oferit ajutor, adapost si asigurare medicala."
Cel caruia i se adresase raspunde: "Va inselati, eu sunt albanez."
Omul merge mai departe si se adreseaza unei alte persoane: "Multumesc
pentru ca m-ati primit in asa o tara frumoasa ca Germania!"
Acesta ii raspunde: "Eu nu sunt neamt, eu sunt roman..."
Mai intalneste o persoana si spune din nou: "Multumesc pentru minunata
Germanie!".
Cel interpelat ridica din umeri si zice :"Eu nu sunt german, sunt egiptean."
Apoi vede el o femeie ceva mai varstnica si o intreaba: "Sunteti nemtoaica?"
"Nu", zice femeia, "sunt turcoaica."
Nedumerit, o intreaba: "Dar unde sunt, femeie, toti nemtii astia?"
Femeia se uita la ceas si spune: "Probabil la munca..."

Niciun comentariu: